About اقساطی

Wiki Article

قیمت کاشت دندان بستگی به یکسری عوامل دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دندانپزشک برای پاسخ به این سوال باید نیاز واقعی بیمار را ارزیابی کند و تنها در این صورت قادر به براورد هزینه حقیقی خواهد بود. اما بطور کلی بسته به نوع ایمپلنت و نوع برند هزینه ایمپلنت دندان متغیر هست.

در لمینت دندان یک لایه نازک سرامیکی روی دندان‌ها قرار می‌گیرد و عیوب آن‌ها را می‌پوشاند. لمینت دندان خرگوشی نیز عمدتا برای اصلاح و رفع مشکلات زیبایی دندان‌ها استفاده می‌شود.

اندازه مینی ایمپلنت تقریباً نصف ایمپلنت دندان معمولی است و قطر آن تقریباً در اندازه یک خلال دندان می‌باشد.

پس از آن درخواست انجام تست‌های تشخیصی داده می‌شود؛ همچنین در انجام مراحل ایمپلنت دندان، مواردی از قبیل خروج دندان‌های آسیب دیده، نیاز به ترمیم یا نیاز به پیوند استخوان را بررسی می‌کند.

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۰۲:۰۹ سلام من دندون دومی بالا کنار نیش به نسبت بقیه دندونام عقب تر هست با website لمینیت میشه مرتبش کرد؟

قبل از انجام هر اقدامی، ابتدا شرایط بیمار برای انجام ایمپلنت فوری به کمک عکس اشعه ایکس دندان‌ها و فک بررسی و ارزیابی می‌شود.

این یعنی که شما برای غذا خوردن و حرف زدن باید بیش از یک ماه تمرین داشته باشید.

زمانی ‌که پس از جراحی، ایمپلنت درون فک کاشته شود، ابتدا یک دندان موقت در این قسمت قرار می‌گیرد که صرفاْ برای پر کردن جای خالی دندان و زیبایی طراحی شده است.

با این حال بعد از عمل و طی چند روز اول ممکن است کمی درد تجربه کنید.

ایمپلنت دندان‌های جلو یکی از مهم‌ترین قسمت‌های پروسه مراحل کاشت ایمپلنت به‌شمار می‌رود. با استفاده از این روش، ظاهر دندان‌های بیمار کاملاْ طبیعی به نظر می‌رسد؛ چراکه این نوع از ایمپلنت‌های دندانی تخصصی دقیقا زیر خط لثه می‌گیرند و شبیه دندان‌های طبیعی می‌شوند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که روش های قدیمی جراحی ایمپلنت این مزیت ها را ندارند.

میخوام پنج تا از دندونای جلویی رو بکشم و ایمپلنت کنم آیا چنین چیزی امکان داره؟

در حقیقت و بدون اغراق جناب دکتر سجودی از زمره متخصصان حرفه ای است که سالها فعالیت درخشان نشان از موفقیت ایشان در حوزه دندانپزشکی زیبائی و ایمپلنت دندان است.

Report this wiki page